IEC Portal de publicacions null

Cerca Cerca avançada
Títol Autor/a
Col·lecció Matèria
Any d'edició ISBN
Entitat responsable Tipus de publicació
Cerca exhaustiva
 
 
 
 
Resultat de la cerca Registres 1 a 4 (4 registres en total)

La lectura dialògica a l'aula. Com millorar les habilitats acadèmiques i psicosocials dels nostres estudiants des de l'ensenyament basat en l'evidència
-- Article --
 Autor/a: Prieto i Sanz, Helena
 Matèria:   Lectura - Comprensió
Ensenyament universitari
Habilitats socials
Lectura en grup
 Publicació: La investigació en l'àmbit educatiu : 15ns Debats de Recerca 2022
Veure fitxa
Fitxa completa

Production of texts with multimodal resources by two groups of primary education students
-- Article --
 Autor/a: Ortega, Aneska ; Coromina, Júlia ; Teberosky, Ana
 Matèria:   Lectura - Comprensió
Català - Ensenyament primari
Educació - Experiències
 Publicació: Reviving Catalan at school : challenges and instructional approaches / Edited by Joaquim Arnau
Veure fitxa
Fitxa completa

Taller de Meditació i Literatura (TAMELIT), aplicació d'un programa de mindfullness en l'educació universitària
-- Article --
 Autor/a: Vives Piñas, Arnau
 Matèria:   Atenció plena
Literatura catalana - Ensenyament universitari
Lectura - Comprensió
 Publicació: Revista Catalana de Pedagogia [Recurs electrònic]
Veure fitxa
Fitxa completa

Training a primary education teacher to teach expository text comprehension strategies
-- Article --
 Autor/a: Castells Gómez, Núria ; Luna Brosa, Cristina ; Solé Gallart, Isabel ; Lordán Arias, Eva ; Nadal Escolà, Esther ; Miras Mestres, Mariana ; Espino Datsira, Sandra
 Matèria:   Lectura - Comprensió
Català - Ensenyament primari
Professors - Formació
 Publicació: Reviving Catalan at school : challenges and instructional approaches / Edited by Joaquim Arnau
Veure fitxa
Fitxa completa

Pàgina 1 de 1  
   Primera Anterior
Anar a la pàgina:
Següent Última

Dades de l´usuari/ària

Per a navegar pel portal necessiteu Mozilla o Microsoft Internet Explorer (recomanem la versió 5.0 o superior).
Amb altres navegadors i/o resolucions podria ser que visualitzéssiu incorrectament alguna de les pàgines del portal.